Naptár

Szeptember 2018
H K Sz Cs P Szo V
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Erasmus blog

Az oldal statisztikája

MaMa771
TegnapTegnap786
A hétenA héten3174
A hónapbanA hónapban12546
ÖsszesÖsszes54809

Fontos információk!


Szuper Suli Alapítvány 1% Felajánlás

Adószám: 18015827-1-42

(megtekintéshez kérem kattintson IDE)   


 Takarító állás


Nagyobb méretben való megtekintés


Nagyobb méretben való megtekintés

A közlekedés

Ezzel a programmal elsõsorban azoknak a tanítóknak szeretnénk segíteni, akiknek nincs lehetõségük tapasztalat útján bemutatni a közlekedés szabályait, veszélyeit. "Az otthontól az iskoláig" négy feladaton át juthatnak el a gyerekek. Az elsõ feladat a közlekedési lámpákkal kapcsolatos feladatokat ad számukra. A második feladatban a jármûvekkel, míg a harnmadikban a tömegközlekedési eszközökkel foglalkozhatnak. A negyedik feladatban veszélyhelyzetekekkel találkozhatnak, melyeket az életben felelõtlenség lenne bemutatni. A felhasznált és megszerzett ismeretek nem szoríthatók szigorúan egy tantárgy keretei közé, felhasználhatók technika órán is.

 

Ha már ezt a segítséget olvassa, akkor rendelkezik azzal a fontos információval, hogy az animációk futtatásához rendelkeznie kell a Macromedia Flash Player lejátszóval. Ha Ön nem a 6.0-ás verziót használja akkor a következő címről tudja frissíteni:http://www.macromedia.com/download/. Amennyiben ezt a segítséget nem azon a gépen olvassa, amelyiken szeretné az animációkat használni, először telepíteni kell a média lejátszót.

A bemutatók

A következő rövid ismertetőkben az animációk használatának technikai feltételeit olvashatja. Általánosan igaz, hogy a gyerekeknek, csak az egérkezelés alapfunkcióival, illetve minimális imeretekkel kell rendelkeznie a billentyű használatáról.

Az egér használata:

bal egér gomb használata: kétféle műveletet kell ismernie a tanulónak, a klikkelést és a vonszolást. Feladattól függően a rajzokon vagy klikkelnie kell, vagy a bal egérgombot lenyomva tartani és közben a rajzot a megfelelő helyre húzni, majd ott elengedni.

A billentyű használata:

A billentyűzetet a feladatok többségénél nem kell használni, olyan feladatoknál ahol ez szükséges, csak a kurzor mozgató nyilakat kell ismernie.

A feladatok:

Minden témakörhöz tartozik egy nyitó oldal, amelyen keresztül indíthatók a feladatok. Ezenkívül a kezdő oldalon a témakörhöz tartozó rövid animáció található és egy mozgatható ablak amelyen keresztül a feladatokat el lehet érni. Az ablak a felső pereménél mozgatható, nyitható és zárható. Ahhoz, hogy a különböző feladatok innen is elérhetőek legyenek, minden állományt le kell tölteni. A futtatható állományok kiterjesztése minden esteben "SWF" (pl:help.SWF). Természetesen ezek a feladatok önállóan is futatthatók, ebben az esetben közvetlenül az aktuális könyvtárból kell indítani. Tartalmazhat még a feladathoz tartozó könyvtár egyéb állományokat is (pl:help.txt), ezek az állományok minden animációhoz szükségesek, ezért nem lehet őket kitörölni, illetve átnevezni. Fontos, hogy egy témához tartozó minden állomány egy könyvtárban legyen, ez a könyvtár azonban szabadon átnevezhető.

Mindegyik feladat elérhető közvetlenül a menürendszeren kesresztül is. A menü az adott animáció alsó részén látható gombokat jelenti.

Bármilyen kérdést, vagy észrevételt szívesen fogadok.

Sok sikert kíván a program használatához az ISZE és a program fejlesztője.

 

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez

 


Megnézem

Letőltés (ZIP) 0,6 MB

eKréta belépés

Tanker online magazin

Archív

Powered by mod LCA